26 februar 2005

Stucked in Göteborg

Vi har nettopp kommet hjem fra Østerrike – Reidar, Eskild og jeg. Jeg er sjuk. Jeg har feber og er veldig fokusert på å komme meg hjem. Vil veldig gjerne være hjemme før søndag kl 19.00. Skal bare fylle bensin. Gjør så – og så starter ikke bilen. Faen, faen, faen!!!! Har brukt alt for mange penger i Østerrike. Det er sent lørdag kveld. Bilberging må fikses. Finnes det et verksted som er åpen i Gøteborg på en søndag som kan skifte bensinpumpe på en Audi? Faen, faen, faen!!! Verkstedet finnes. Bilen slepes 2 mil sørover – og vi sitter på et lugubert hotell fram til kl 15.30 – tvinner tommeltotter og venter. Hjemover får vi oppleve vinterferiekø ved Svinesund. 1 og en halv time. Reidar og jeg er hjemme i Kristiansand halv 3 natt til mandag. Rakk ikke min avtale. Ny avtale må gjøres. Håper det går bra. Er nok litt på tuppa ja. Hoster!
Reidar og Eksil er noen himla greie gutter som det ikke er vanskelig å være et ekstra døgn i Gøteborg sammen med&nbsp

1 kommentar:

Anonym sa...

Stucked? Hvilket språk er det?

Sider