01 september 2005

Tusen øyne søker en sykkel

En premieidiot har tatt sykkelen min. Noen plukket den med seg fra sykkelstativet utenfor Kongsgård Allè 4B natt til lørdag 20. august. Signalement for sykkelen er som følger. Cannondale – hybrid (ca 5 år gml) Farge : Koksgrå - stor rammestørrelse, noen slitasjemerker, spesielt på pakkebæreren. (idioten kan selvsagt ha demontert pakkebæreren) Har prøvd følgende annonsetekst uten synderlig hell: min sykkel der den hører hjemme ... mellm bena min Du som tok sykkelen min fra sykkelstativet i Kongsgård Allè 4B fredag 19. august kl 23.30. Lever den tilbake prompte. Jeg vet hvem du er. Jeg vet også hvor du bor. Har også prøvd denne annonseteksten – heller ikke denne virket. Du som tok sykkelen min fra sykkelstativet i Kongsgård Allè 4B, fredag 19 august kl 23.30. Du var heldig den påfølgende lørdag. Jeg løp etter deg og den fordømte sykkelen, men du så meg ikke. Var kun 5 meter fra å ta deg igjen. Jeg har mange venner på Club Jacob – der jeg trener tre ganger i uka. Jeg har selvsagt ikke meldt sykkelen inn i Falkens Sykkelregister. Det er jo som utgjort. Ser du sykkelen, gi meg beskjed, og jeg kommer umiddelbart til å slippe det jeg har i hendene for å begi meg ut til åstedet med baufil og knipetang. Velmenende etterpåkloke råd om å melde sykkelen inn i Falken sykkelregister tåles, men likes ikke.

Ingen kommentarer:

Sider