En gang las jeg en anti-branding artikkel i et radikalt tidskrift. Artikkelen handlet om utvikling av såper. En gang i tiden var det kun en slags såpe. Såpe var såpe. Hva har vi nå? En markedskraft uten like genererer ulike såper til de mest utrolige behov. F. eks til å vaske opp med, vaske klær med, vaske ned med, vaske hender med, vaske hår med, vaske bil med. Jeg har ikke helt skjønt dette. Er ikke en såpe en såpe? I trygg forvissing om at en fordums anti-branding artikkel i et radikalt tidskrift hadde rett har jeg lykkelig, men uvitende det siste året vasket håret med Lano dusjsåpe til det plutselig gikk opp for meg hvordan jeg så ut!
08 april 2006
Lanomannen
En gang las jeg en anti-branding artikkel i et radikalt tidskrift. Artikkelen handlet om utvikling av såper. En gang i tiden var det kun en slags såpe. Såpe var såpe. Hva har vi nå? En markedskraft uten like genererer ulike såper til de mest utrolige behov. F. eks til å vaske opp med, vaske klær med, vaske ned med, vaske hender med, vaske hår med, vaske bil med. Jeg har ikke helt skjønt dette. Er ikke en såpe en såpe? I trygg forvissing om at en fordums anti-branding artikkel i et radikalt tidskrift hadde rett har jeg lykkelig, men uvitende det siste året vasket håret med Lano dusjsåpe til det plutselig gikk opp for meg hvordan jeg så ut!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
-
På Sørlandet – i alle fall det som en gang ble kalt Vest-Agder er det orden i sakene. Dalførene ligger pent og pyntelig ved siden av hvera...
-
1870-tallet var preget av en økende nasjonal bevissthet. Ønsker om å knytte landsdelene sammen var en naturlig konsekvens av det. Jernbanen ...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar